Ut på tur

Lyderhorn tur i Tåke

PÅ lørdag var jeg og min søster på Lyderhorn. Det var en kjempe tykk tåke, men vi turde no å gå selvom. Når vi nesten hadde kommet til toppen (etter vi hadde gått oss litt ville) begynte det å bl...

Vannflaske & trening

Ja, da var det nye året kommet og jeg kan ta i bruk den nye vannflasken jeg fikk av cathrine til jul :) Denne skal nok bli med på mange trenigstimer ja ;) Denne er kjøpt på enklere liv. De...

Dagens tur ble..

PÅ sotra. I dag gikk meg og min søster på tur rett ved idrettsanlegget ved straume. Der har de laget til en turløpe rundt to vann. rundt det ene vannet er det også lys slik at en kan gå når det ...

Trenings utfordring på Christinestrening.blogg.no

Jeg har hevet meg på en treningsutfordring som bloggeren Christine har satt i gang. Utfordringen finner du her : http://christinestrening.blogg.no/1353415400_utfordring_til_deg.html I dag har ...

Shopping og middag i byn

I går hadde jegfri etter jobbehelg. Så da tok jegturen tilByn på Shopping og middag med Mariell♥ Vi spiste deilig middag på Zupperia på bryggen. Nydelig kyllingsalat med aioli og hvitløksbr...

Lyderhorn

I dag var jeg på Lyderhorn med Mona og søsteren hennes:) Nydelig vær og kjempe fin utsikt :) Bildene er tatt med mobilen :) En nydelig tur. Må prøve å gå på fjellet litt oftere. Men er jo så ...

Morgentrim

i dag var jeg opp klokken halv åtte for å levere bilen på verksted. Jeg fikk da en liten morgentrim klokken 08 om morningen. Utrolig forfriskende og deilig :) Måtte hente bilen også. da va...

Fisketur i Øygarden

I går/søndagvar det kjempe fint vær i Bergen. Så etter fårikålmiddag hos min søster dro vi ut til Øygarden på fisketur :) Det ble kun en liten Lyr, så den fikk leve. Bedre lykke neste gang ;) D...

Tur i KANADASKOGEN

Igår kveld fant jeg plutselig ut at jeg skulle ta meg en liten tur. Jeg endte da opp i Kanadaskogen. Er kjempe fint å gå der om kvelden siden det er lys i løypen.' halveis på turen begynte d...

Hjemme fra Sverige

Da var Jeg og Mariell komt hjem igjen etter en superkoselig Roadtrip til Sverige ;D Vi har kost oss masse og brukt mye penger ;) hehe.. Meningen med reisen var å dra til ullared for å shoppe på G...

Sverige here we come :)

I dag skal meg og Mariell på Roadtrip til Sverige :D Planen er å kjøre til Gøteborg. Der skal vi bruke mesteparten av tiden på Ullared kjøpesenter :D Noen som har vært der? Vi har tatt med te...

Roadtrip til Danmark :)

Ja, nå er jeg i bilen og på vei til Danmark :) Endelig litt ordentlig FERIE♥ Vi har bestilt billetter til båten fra Kristiansand i kveld :) Vi har ikke så mange planer om akkurat hvor vi s...

Roadtrip utstyr fra Midtun Outlet

Da er vi så å si klare for Roadtrip ;) For de som ikke har fått det med seg skal jeg til Sverige med Mariell om to uker. Vi skal kjøre til Gøteborg for å gå på Ullared :D Så i den anledning har v...

Ullared???

I August Har jeg og en vennine planer om å ta turen til Sverige ogtil Ullared ;) Vi skal Kjøre fra Bergen. Vi tar med oss teltet og soveposene og skal ta en roadtrip i samme slengen ;) Har du ...

Tysnesfest i bilder..

I helgen var jeg på Tysnesfest :) Meg og Mariell reiste til Tysnes på torsdag. I helgen var det mye forkjellig som skjedde på tysnesfest, men det jeg fikk med meg var Gabrielle, Kaizers Orchestra...

Endelig er dagen her.. :)

Da var dagen kommet :D I dag skal meg og Mariell kjøre til Tysnes for å være med på Tysnesfesten. For dere som ikke vet hva dette er kan gå inn å se her: http://www.tysnesfest.no/ Her kan ...

Gårsdagens fangst

I går var planen egentlig båttur, men vi tok heller bilen og kjørte ut i Øygarden for å fiske der i det nydelige været ;) Gårdsdagens fangst Ble en Makrell. Makrell er så godt♥ Den kan ...

En KOS helg med hund

I helgen som varpasset jeg hunden til en vennine av meg da hun skulle på ferie en langhelg :) Selvom jeg jobbet ble det mange turer til fjells og noen turer i nærområdet her :) Det var utrolig kose...

Båttur med grilling og litt fisking

i uken som var ble det enda en båttur. Vi fant en øde øy og tok med oss engangsgrill og grillmat. Det ble tilog med litt fisking.. Ett bilderas fra turen Vi møtte på kongeskipet: Vi fant e...

Båttur i Solnedgang

Etter jeg kom hjem fra Barcelona på mandag kveld var det rett ut i båten i det fine været :) Der ble det tatt en del bilder. kjempe fint å kunne være i båten i det knallfine været :) SO...

Barcelonatur :)

I helgen var jeg til Barcelona :) en fantastisk fin tur i en vakker By. Vi så og opplevde masse forskjellig. Det var fint vær nesten hele turen utenom mandagen da det regnet en del på kvelden. H...

På tur med Storavatnet

Nå i uken var jeg på tur rundt Storavatnet som er i nærheten av melkeplassen. Har aldri vært der før. Var veldig fint å gå rundt og det går ann å bade i vannet når det er litt varmere i luften. Det...

Rallarvegen 2011

I fjord sommer var meg og en vennine å sykklet Rallarveien. Dette var en utrolig fin tur med masse fin natur. Vi tok toget fra Bergen til finse. Vi hadde leid sykkler og sykelbegger på forhånd. Vi...

Fridag & drivvedjakt

I dag har jeg hatt FRI, siden jeg skal jobbe i helgen. Så i dag har jeg gjort litt forskjellig :) Vært en tur på trening & entur påKyrkjetangen for å finne litt drivved & ikke minst for å ta noen b...
Christineshobbyer

26, Bergen

Jeg heter Christine & Kommer fra Bergen by. Det siste året har jeg brukt mye av tiden min på baking, strikking, hekling, decopage & mye annet. Bruker blandt annet en god del tid på å pusse opp og fikse på diverse ting & møbler. Det er veldig gøy å gå på loppemarkeder og det å se potensialet i gamle ting. For å vise min kreative side har jeg derfor startet denne bloggen :) Om du vil låne/dele bilder fra bloggen kan du gjerne det, men da må du linke til Bloggen :)